Konferens: Framtidens kundservice & Contact center 2022

9-10 NOVEMBER 2022

Konferensen Framtidens kundservice & Contact center 2022 är en två dagar långt hybridevent där du kan delta på plats eller digitalt. Fokus ligger på vad som kommer att vara viktigt i morgondagens möte med kunderna. Digitaliseringens framfart och genomslagskraft har påverkat branschen kraftigt. Men det är viktigt att inse att förändringstrycket bara kommer att accelerera och morgondagens service kommer se annorlunda ut. Digitaliseringen, chattbotar och andra kanaler påverkar hur kontakten ser ut med Contact Center. Kundernas krav förändras också och det ställer krav på snabb och anpassad service som fungera oberoende av kanal.

Ett flertal talare står på scen och berättar om hur de har börjat omvandlingen till att framtidssäkra sin servicedesk och support, bland annat Mille Beckman från GoToWork. Mille kommer att dela med sig om kunskaper i hybridarbete och hur man leder i en platsoberoende tillvaro.

GoToWork® på scen

FÖRELÄSNING: MILLE BECKMAN

Hybridarbete – om att leda i en platsoberoende tillvaro

10 november, klockan 15:20 — 16:10
Kista Science Tower eller digitalt

Hur kan du gå till väga för att hitta strategier för morgondagens hybrida arbetsliv? Flexibilitet i arbetet 2 – 3 dagar hemma i veckan? Vilken dag? Allt från hybridmöten, arbetsplats miljöer och co-working har varit uppe för diskussion, och nu fått brännande relevans under pandemin. 

  • Det digitala arbetssättet – ett paradigmskifte på arbetsplatsen
  • Hur skapar vi ett hållbart arbetsliv, och hur ”digitala” är vi egentligen?
  • Om nu arbetsmiljön är så digital vem ansvar för den?
  • Att skapa en social arbetsmiljö som främjar människors välbefinnande oavsett distansarbete eller kontorsmiljö
  • Är det så att det växer fram ett A och B lag där några är ”med” och andra inte?
  • Hur kan du leda och styra verksamheten på ett effektivt sätt i det nya arbetssättet?
Mille Beckman Operativ Chef GoToWork

MILLE BECKMAN
Operativ chef & senior rådgivare
GoToWork

Anmäl dig till Framtidens kundservice & Contact center 2022

Konferensen arrangeras av Framtidens kundservice & Contact center. GoToWork är enbart en föreläsare på konferensen. Frågor gällande konferensen ställs direkt till Framtidens kundservice & Contact center.

Fler event med GoToWork

Vår kunskapsbank är stor inom digital och hållbar arbetsmiljö. Karin Ståhl (grundare, VD och arbetsplatsstrateg) så väl som våra övriga experter inom GoToWork® är ofta ute och föreläser och samtalar om bland annat hybridarbetsplatser, digitalisering och framtidens arbetsplats.
Missa inte våra kommande event – klicka här!